2014. dec 16.

melegszendvics

írta: (R)ichie
melegszendvics

wpid-dsc_57322.jpg.jpeg

Vettem én egy panini-sütőt,  mert régebben volt egy kis kávézó, ahol reggelire sokszor vettem paninit. Egy ideje megszűnt, nekem meg hiányzott a ropogós réteg alatti olvadt sajt és a picit meleg sonka.

Persze nem sokszor készítek klasszik paninit.

Ami van itthon, abból lesz a szendvics. Az sem baj, ha éppen kétnapos a zsömle, esetleg a kenyér. Egy dologhoz ragaszkodom, a jól olvadó, kissé füstös sajt (akár még trappista is). Ha az kerül bele, rossz már nem lehet... Bármilyen felvágott, szalámi, de volt, hogy maradék sültcsirke a hús, aztán jöhet hozzá sok zöld (kedvencem a rukkola). Ja persze vajazni is szoktam. De nem csak a belsejét, hanem a külső részét is - már ha épp kenyérszeleteket sütök össze...
Ha már a külső résznél tartunk, a kávézóban külön erő kellett, hogy megkérjem a tulajt, ne kenje meg a fokhagymás olívaolajjal, mert úgy brutál finom. De nem túl kolléga-kompatibilis...

https://www.youtube.com/watch?v=vPzDTfIb0DU

Most, ha van időm, ezt viszem reggelire a kocsiba. Könnyű enni is, mert az összesütés miatt nem esik szét.

És így kezdeni a napot, higyjétek el, királyság!

Szólj hozzá

pannini Faith No More